لنت ترمز جلو ام وی ام 315 جدید قسمتی از سیستم ترمز خودرو است که با ایجاد اصطکاک با دیسک و یا کاسه ترمز سبب توقف کامل خودرو میشود .
در صورتی که خواهیم خودرو را متوقف کنیم، باید اصطکاک لازم در سیستم ترمزهای آن ایجاد شود. این اصطکاک از طریق لنت ترمز عقب ام وی ام 315 جدید به وجود میآید .
کمک فنر جلو ام وی ام ایکس 22 یکی از اجزای مهم و اصلی سیستم تعلیق خودرو است که وظیفه آن جلوگیری از ارتعاشات بیش از اندازه در خودرو است.
در حقیقت کمک فنر جلو ام وی ام 315 جدید وظیفه دارد که نوسانات ایجاد شده در فنر خودرو را کنترل و میرا بکند. البته میزان حرکت فنر و ارتعاشات وارده به کمک فنر را می توان عامل اصلی افزایش یا کم شدن عمر آن دانست.
لنت ترمز جلو ام وی ام ایکس 33 وظیفه دارد با تولید نیروی اصطکاکی مناسب انرژی جنبشی چرخ متحرکی را که در اثر نیروی موتور است را جذب و به انرژی حرارتی تبدیل میکند.
کمک فنر جلو ام وی ام ایکس 33 در نزدیکی هر چرخ نصب واین قطعه مکانیکی وظیفه میرا کردن نوسانات فنر خودرو را برعهده دارد.کمک فنر خودرو از یک طرف به شاسی متصل و از طرف دیگر به سیستم تعلیق خودرو وصل شده است.
این چراغ جلو ام وی ام 315 قدیم در سمت راست و چپ به رانندگان کمک می کنند تا در تاریکی مسیر جاده را ببیند و به طور واضح خودروهای روبرویی نیز خودرو مورد نظر را مشاهده کنند.
خودرو های ام وی ام ایکس 22 در دو مدل اتوماتیک و اتوماتیک اسپورت تولید شده اند.چراغ های جلو در حقیقت اصلی ترین چراغ های خودرو می باشد.
در واقع لازمه توقف خودرو وجوداصطکاک است و تولیداصطکاک در سیستم ترمز، برعهده لنت ترمز جلو ام وی ام 315 قدیم و جوید است .این قطعه باعث کم شدن سرعت و یا توقف کامل خودرو می شود.
در حقیقت هر چراغی برای کاری در خودرو تعبیه شده است . چراغ خطر عقب ام وی ام 315 جدید برای هشدار به دیگر رانندگان برای حفظ فاصله و یا تغییر مسیر خودرو مورد نظر است.
وظیفه دسته موتور جلو ام وی ام 315 جدید تحمل وزن مجموعه موتور و گیربکس و دفع ارتعاشات حاصل از عملکرد موتور و یا عبور از ناهمواری ها و البته دفع نیرو گشتاوری است که موتور به هنگام کار کردن ایجاد می کند.
در صورتی که پدال ترمز خالی بشود، مسافت ترمز گیری افزایش یافته و در نتیجه راننده باید زودتر برای ترمز گرفتن اقدام کند.بنابراین لنت ترمز جلو ام وی ام 22 را باید همیشه مورد بررسی قرار بدهید.
لنت ترمزعقب ام وی ام 315 قدیم وظیفه دارد با ایجاد نیروی اصطکاکی مناسب انرژی جنبشی چرخ های متحرک را که تحت اثر نیروی موتور هستند جذب و به انرژی حرارتی تبدیل کند. سپس انرژی حرارتی را در موتور پخش و خودرواز حرکت به حالت توقف و یا از سرعت آن کم میشود.
این میل موجگیر جلو ام وی ام ایکس 33 قطعه ای است که می توان ثبات خودرو را در زمان حرکت سریع خودرو در پیچ های تند و مناطق ناهموار حفظ کرد.
دو مدل چراغ جلو ام وی ام 315 جدید وجوددارد: یکی نور پایین و دیگر نور بالا. این چراغها به راننده کمک می کنند تا در تاریکی مسیر جاده را بهتر مشاهده کرده و به خودروهای روبرویی نشان میبدهند که خودرویی در طرف دیگر درحال حرکت است.
کمک فنر عقب ام وی ام ایکس 33 قطعه ای است که نتها بر تحمل وزن خودرو و نگهداشتن خودرو در یک ارتفاع معین همه ضربات وارده از سمت زمین به طرف خودرو و اتاق سرنشینان را تا اندازه زیادی خنثی می کند.
لنت ترمز عقب ام وی ام ایکس 22 از مهمترین قطعات خودرو است که سلام بودن آن بر روی امنیت و ایمنی سرنینان تاثیر مستقیم دارد.لنت ترمز بخشی از قطعات مصرفی است و طول عمر آن برحسب کارکرد خودرو صورت می گیرد.
دسته موتورعقب ام وی ام 315 قدیم وظیفه دارد که وزن موتور خودرو را تحمل کرده وارتعاشات حاصل از احتراق سوخت در موتور را جذب و از حرکت بیش از اندازه موتور به دلیل وارد شدن نیرواز جاده ها باشد را بگیرند.
یکی از اصلی ترین قطعات موجود در سیستم ترمز خودرو، لنت ترمز عقب ام وی ام ایکس 33 است. در واقع خراب شدن و یا اتمام لنت ترمز باعث وجود خسارت های مالی و جانی زیادی میشود.
سپر جلو ام وی ام 315 قدیم نقش محافظتی داشته واز جنس های مختلفی ساخته این قطعات را می سازند ، تا در مواقع بروز تصادفات از قطعات خودرو محافظت کند.
کمک فنر جلو ام وی ام 315 قدیم شکل ظاهر آن همانند استوانهای فلزی است که از قطعات مختلفی تشکیل شده است. این قطعه که در واقع پمپی مایع بوده و اجزایی درونی و بیرونی است.
چراغ عقب ام وی ام 315 قدیم در واقع برای هشدار به رانندگان پشت سری برای اینکه نشان بدهند که خودرو در حال تغییر مسیر و یا توقف است به کار می رود.
میل موجگیر جلو ام وی ام ایکس 22 از جنس فولاد است که در دو سر خود دارای بوش بوده و میان دو چرخ یک محور قرار میگیرد تا بتواند دو چرخ را به یکدیگر متصل کند.
دسته موتور عقب ام وی ام ایکس 33وظیفه دارد که وزن موتور خودرو و ارتعاشات حاصل از احتراق سوخت در موتور را جذب کرده واز حرکت بیش از اندازه موتور به دلیل وجود نیروهای وارده از جاده جلوگیری کند.
در واقع میزان حرکت فنر و ارتعاشات وارده به کمک فنرعقب ام وی ام 315 جدید را می توان عامل اصلی بالا یا پایین آمدن عمر کمک دانست. کمک فنر خودرو از یک طرف به شاسی واز طرف دیگر به سیستم تعلیق خودرو وصل است.
سپرعقب ام وی ام 315 قدیم یکی از قطعات محافظ آن می باشد که از خودرو در برابر ضربات شدید خارجی که از طرف خودروهایی دیگ به قسمت عقب آن وارد می شود، محافظت می کند.
یکی از چراغ های خودرو که از اهمیت بالایی برخوردار است و باید همیشه از سالم بودن آن اطمینان پیدا کنید چراغ عقب ام وی ام ایکس 22 است که به عنوان چراغ هشدار دهنده برای خودروهای دیگر در عقب نصب می شود.
موقعی که چراغ های جلویی خودرو روشن شوند، چراغ عقب ام وی ام ایکس 33 هم روشن می شود. به این ترتیب، راننده نگران روشن شدن چراغ های عقب نمی باشد. البته بدانید که چراغ های عقبی به سوئیچ متصل بوده و با چراغ های جلویی روشن می شود و باعث می شود به راحتی کار کنند.
کمک فنرعقب ام وی ام X22 یک قطعه مکانیکی بوده که در کنارچرخ های خودرو نصب و وظیفه دارد که نوسانات ایجاد شده در فنر خودرو را کنترل و آنها را میرا کند.کمک فنر خودرو از یک سو به شاسی و از سوی دیگر به سیستم تعلیق خودرو متصل است.
دسته موتورعقب ام وی ام 315 جدید قطعه است ما بین موتور و شاسی و مابین گیربکس و شاسی موتور قرار دارد.این قطعه وزن موتور و گیربکس را که روی ماشین تحمل کرده و لرزش های موتور را دفع می کند.
وظیفه اصلی میل موجگیر جلو ام وی ام 315 جدید بدین صورت است که غلتش اتاق را در زمان دور زدن و پیچیدن وحتی رانندگی کردن در سطوح ناهموار را کنترل کند.در واقع میل موجگیر نوعی فنر موجگیر است.
کمک فنرعقب ام وی ام 315 قدیم یکی از اصلیترین قطعات سیستم تعلیق بوده و در جذب و دفع ارتعاشات ناشی از عبور خودرو از سطوح ناهموار نقش داشته است. کمکفنرها راحتی راننده و سرنشینان را داخل اتاق را فراهم و رانندگی در سطوح ناهموار را آسان می کند.
میل موجگیر جلو ام وی ام 315 قدیم نقشی اساسی در پایداری خودرو از جمله در پیچ ها دارد. این قطعه بخشی از سیستم تعلیق خودرو است که به پایداری خودرو در پیچ های تند یا حرکت مارپیچی کمک می کند.
سپر جلو ام وی ام MVM X22 نقش محافظتی داشته ودر دو قسمت سپر جلو و سپر عقب قرار می گیرد.این قطعه در تصادفات از وارد شدن فشارها و ضربات به خودرو به خصوص اتاق جلوگیری می کند.
میل موجگیرعقب ام وی ام 351 جدید برای بالا بردن تعادل خودرو و ممانعت از چپ شدن خودرو در همه خودروها مورداستفاده قرار می گیرد.میل موجگیر نوعی فنر موج گیر است .
بوش طبق بزرگ ام وی ام 315 قدیم در واقع قطعه ای شبیه به سیبک بوده که وظیفه اتصال قطعات مختلف را بر عهده دارد و از جنس لاستیک و اورتان تهیه و ساخته می شود.
فیلتر روغن ام وی ام X22 نقش مهمی در تصفیه و تمیزی روغن موتور دارد.در واقع گرد و غبار، دوده، براده های فلزات حاصل از اصطکاک قطعات، و دیگر آلاینده های محیطی در موتور خودرو پاکسازی می کند.
دسته موتور جلو ام وی ام X33 تحمل وزن دو قسمت موتور و گیربکس و البته دفع ارتعاشات حاصل از عملکرد موتور و یا عبور از ناهمواری ها و گرفتن نیرو گشتاوری که موتور در موقع کار کردن ایجاد می کند.
فیلترهوا ام وی ام 315 قدیم بر سر راه هوای ورودی به موتور خودرو قرار می گیرد .در واقع این فیلترها برای خودروهای کاربراتوری به شکل دایرهای و برای موتورهای انژکتوری به شکل مستطیلی است.
دسته موتور جلو ام وی ام X22 قطعه ای است برای مهار کردن ارتعاشات و تکانها و ضربات موتور خودرو است.به عنوان یک تکیه گاه و برای تحمل وزن موتور خودرو است.
در حقیقت چرخ ها از قسمت های مهم هر خودرو می باشد.توپی چرخ عقب ام وی ام 315 قدیم تسهیل کننده گردش چرخ ها و متصل کننده چرخ ها به خودرو و انتقال دهنده گشتاور یا همان نیرو به چرخ است.
به طور کلی یکی از این قطعات که از اهمیت زیادی در خودرو برخوردار است میل موجگیر عقب ام وی ام 315 قدیم یا همان میل تعادل است .در حقیقت تعادل و سرنگون نشدن خودرو از وظایف این قطعه است.
سپرعقب ام وی ام 315 جدید در واقع یکی از قطعاتی است که در قسمت عقب بدنه خودرو قرار دارد و بودن آن بسیار مهم می باشد و این سپر در برابر حوادث به خودرو و بدنه آن کمک بسیاری می کنند .
پمپ بنزین ام وی ام 315 قدیم یکی از قطعات خودرو بوده که در داخل باک بنزین قرار داده شده است و وظیفه پمپاژ بنزین را از باک به موتور خودرو برعهده دارد.
وظیفه دسته موتورعقب ام وی ام ایکس 22 تحمل وزن و سنگینی کامل مجموعه موتور و گیربکس خودرو و دفع کردن ارتعاشات ناشی موتور خودرو در زمان عبور از ناهمواریها و دفع قدرت گشتاوری است.
این مغزی پمپ بنزین ام وی ام 315 قدیم وظیفه رساندن بنزین از باک به ریل سوخته که باید این عمل با فشار معینی انجام بگیرد .
سپر جلو ام وی ام X 33 یکی از قطعات اصلی و مهم خودرو است . این سپرها را از ترکیبی از آلیاژ و فلزات سبک تهیه می کنند چرا که از استحکام بسیار بالایی برخوردار هستند .
بوش طبق کوچک ام وی ام X22 از قطعات خودرو بوده که برای یکپارچه کردن طبق و فرمان خودرو به کار می رود.بنابراین در موقع تعویض بوش های طبق از سالم بودن سیبک طبق نیز اطمینان پیدا کنید.
وظیفه اصلی میل موجگیرعقب ام وی ام X22 این است که مانع از غلتش اتاق خودرو در موقع دور زدن و پیچیدن و رانندگی کردن در سطوح ناهموار شده و آن را کنترل کند.
برای بالا بردن عملکرد و راندمان رادیاتور آب ام وی ام 315 قدیم داخل آن پیوسته تعویض بشود. این عمل باعث سلامت موتور خودرو و سیستم خنک کننده آن در بهترین حالت خود قرار می گیرد.
سپرعقب ام وی ام X33 در بین قطعات بیرونی بدنه خودرو با اهمیت هست . چرا که این قطعه از ضربات وارده به قسمت عقب و قطعات حساس زیر آن جلوگیری می کند.
بوش طبق بزرگ ام وی ام X22 در واقع قطعه ای شبیه به سیبک است که وظیفه اتصال قطعات مختلف را بر عهده دارد.بنابراین جنس اصلی بوش ها از لاستیک طبیعی یا اورتان است .
توپی چرخ عقب ام وی ام X33 یکی از اجزای مهم در سیستم تعلیق و فرمان خودرو است. این قسمت چرخ ها را به خودرو متصل کرده تا چرخ ها آزادانه و با ایمنی بالا بچرخند.
فیلترهوا ام وی ام X22 در تصفیه کردن هوا ورودی به موتور ، جمع کردن ذرات در موجود در هوا ، شتاب گیری و تنفس خودرو تاثیر فراوانی دارد ،پس همیشه بهترین ها را برای خودرو تهیه کنید.
دلیل این قرارگیری پمپ بنزین ام وی ام 315 جدید این است که تماس پمپ بنزین با سوخت داخل باک سبب کم شدن دمای آن می گردد. البته باعث میشود که صدای پمپ در زمان فعالیت از بین رفته و به داخل اتاق خودرو نرود.
فشار مناسب سوخت رسانی که برای پمپ بنزین خوب است باید ما بین 4 تا 6 باشد.این فشار بالا که در بین پمپ و موتور است باعث می شود مغزی پمپ بنزین ام وی ام X33 صدمه می بیند.
رادیاتور آب ام وی ام X22 یا همان مخزن آب وظیفه خنک کردن موتور خودرو و دیگر قطعات آن را به عهده دارد.این قطعه با انتقال حرارت از آب به هوا اجازه نمی دهد که دمای خودرو را از اندازه معین بالاتر برود.
کاربرد میل موجگیرعقب ام وی ام X33 برای حفظ تعادل کامل شاسی خودرو و ممانعت از چرخش آن در پیچ ها و در دوسر آن بوش قرار دارد که وجود این قطعه برای خودرو بسیار با اهمیت است.
سپر جلو ام وی ام 315 جدید قسمتی از بدنه خودرو که در جلو و پشت آن قرار دارد .اما دلیل طراحی این قسمت در خودروها برای ایمنی راننده و خودرو و عدم خودرن ضربه به آن می باشد .
بوش طبق بزرگ ام وی ام X33 در واقع به نوعی همانند یک عایق ارتعاشی عمل میکند که با ایجاد یک مانع بین اجزای مختلف خودرو انتقال انرژی متحرک به سایر قسمت های متحرک خودرو را کم می کند.
فیلتر روغن ام وی ام 315 قدیم متناسب با فشار اویل پمپ عمل می کند.در حقیقت فشار بالای روغن موجب پارگی کاغذها و ترک خوردن محفظه فیلتر شده که در این صورت سوپاپ اطمینان وظیفه خود را بهخوبی انجام ندهد.
در واقع سپر عقب ام وی ام X22 قسمت بزرگی از جلو و عقب خودرو را پوشش می دهد. این نوع سپرها به صورت یک پارچه با بدنه ساخته می شوند که ظاهری یک دست و زیبا به خودرو می دهد.
وجود این توپی چرخ عقب ام وی ام X22 سوار شدن چرخ ها بر روی خودرو می باشد.در واقع گشتاور از مسیر اکسل به توپی و در آخر به چرخ ها خودرو منتقل می شود.
رادیاتور آب ام وی ام X33 یکی از قطعات مهم خودرو که آب را توسط واتر پمپ در اطراف خودرو به حرکت درآورده و با انتقال فوری حرارت از آب به هوا به کم شدن دمای خودرو کمک میکند .
استفاده از بوش طبق کوچک ام وی ام 315 جدید هبه دلیل نویزگیر بودن و برای رفع سر و صدا در زمان حرکت و از بین بردن لرزشها و تحمل مقداری از ضربات وارده به سیستم تعلیق خودرو به علت خاصیت لاستیکی این قطعه است.
این پمپ بنزین ام وی ام X22 وظیفه پمپاژ بنزین را از باک به موتور خودرو را بر عهده دارد. دلایلی چون خرابی فیوز این قطعه ، سوختن پمپ بنزین و استفاده از سوخت نامرغوب سبب از کار افتادن این قطعه می گردد.
یکی از قطعاتی که در عملکرد پمپ بنزین نقش دارد این قطعه مغزی پمپ بنزین ام وی ام X22 است که با یک فشار مناسب عمل سوخت رسانی را به خوبی انجام می دهد.
فیلتر هوا ام وی ام 315 جدید از کاغذ خاص با سوراخهای بسیار ریز به صورت آکاردئونی تهیه تا بتواند مکش قدرتمند موتور را تحمل کند و از ورود ذرات آلاینده که در داخل هوا است و به اجزای موتور آسیب میرساند و سبب فرسایش آن میشود جلوگیری میکند.
پمپ بنزین ام وی ام X33 یکی از قطعات اصلی خودرو بوده که در قسمت باک بنزین خودرو نصب شده و وظیفه پمپاژ بنزین را از باک به موتور خودرو برعهده دارد.
زمانی که خودرو در دست اندازها و چاله ها می افتاد توپی سرکمک فنر ام وی ام X33 جلوی وارد شدن ضربه ها به کمک فنرها را می گیرد بدین صورت که جلوی فشاری که به طرف کمک فنر می آید را دفع می کند.
مغزی پمپ بنزین ام وی ام 315 جدید یکی از قطعات داخلی پمپ بنزین که درون باک قرار دارد می باشد که فشار بنزین را از باک به ریل سوخت کنترل می کند.
روغن موتور همه ذرات، رسوبات و کثیفیهای موتور را تمیز کرده و موتور خودرو را پاکیزه میکند. این عمل توسط فیلتر روغن ام وی ام X33 انجام می گردد و راندمان موتور بالا می رود.
بوش طبق بزرگ ام وی ام 315 جدید در واقع قطعه ای شبیه به سیبک بوده که وظیفه متصل کردن قطعات مختلف را بر عهده دارد.جنس این بوش ها از لاستیک طبیعی یا اورتان بوده و فقط در یک جهت حرکت می کنند.
رادیاتور آب ام وی ام 315 جدید همانند یک مخزن آب برای خودرو عمل می کند بدین صورت که حرارت بالای موتور را که توسط مایعی که به کمک پمپ آب یا واتر پمپ در اطراف موتور خودرو بهحرکت درآورده را جذب میکند.
فیلتر هوا ام وی ام X33 قطعه ای است که ذرات و ناخالصی های هوا را از بین میبرد.فیلترهای هوا دارای ظرفیت معینی بوده و می تواند اندازه معینی از گرد و غبار و آلاینده ها را جذب کرده و در خود نگه دارد.
پرهیز در عبور مداوم با سرعت بالا ، جلوگیری ترمز ناگهانی و بی دلیل ، سرویس دوره ای سیستم تعلیق ، کیفیت مواد سازننده بوش طبق کوچک ام وی ام X33 و استفاده از قطعات برندهای معتبر برای کاهش آسیب های جدی به خودرو مفید است.
رادیاتور کولر ام وی ام 315 جدید یا کندانسور وظیفه چگالش گاز را بر عهده دارد. موقعی که دمای سیال کم میشود یک مایع خنک تولید که از راه منافذ رادیاتور کولر آزاد می شود.در واقع کندانسور، گرمای گاز خنک کننده را که به وسیله کمپرسور فشرده و جذب می کند.
سیبک فرمان ام وی ام X22 کروی مانند بوده که موجب چرخش چند محور مجزا به صورت هم زمان می شود. این قطعه از یک طرف به طبق ها و از طرف دیگر به قطعات چرخ متصل است.
در حقیقت به حرکت در آمدن فرمان خودرو، لازمه چرخش چرخهای خودرو است، این روند به وسیله پمپ هیدرولیک فرمان ام وی ام 315 قدیم صادر میشود.
فیلتر روغن ام وی ام 315 جدید سبب تصفیه روغن موتور و یکی از فاکتورهای مهم برای بالا رفتن طول عمر روغن موتور است.این فیلترناخالصیهای روغن موتور را گرفته و جلوی ورود آنها را به موتور خودرو می گیرد.
گردگیر پلوس ام وی ام X33 در قسمت های حساس نصب می شود. پس گردگیرهای پلوس باید از نوع ضد روغن که مقاومتر و با کیفیتتر میباشند استفاده گردد.
فنر ساعتی ام وی ام 315 جدید برای برقراری ارتباط ما بین سیمهای ایربگ ، بوق، دکمه های کروز و سیستم پخش خودرو که رو فرمان می باشند استفاده می گردد.
رادیاتور کولر ام وی ام X22 یکی از مهمترین قطعات درون خودرو است که نقش اصلی در تهویه مطبوع درون اتاق خودرو را برعهده دارد . اگر به هر علتی آسیب ببیند، خنک کردن داخل اتاق خودرو امکان پذیر نمی باشد.
سیبک فرمان ام وی ام 315 قدیم از اجزای سیستم تعلیق جلو خودرو است.سیبک برای متصل کردن چرخ ها به سیستم تعلیق، واسطه چرخیدن چرخ ها هم می شود.
پمپ هیدرولیک ام وی ام X33 انرژی مکانیکی را به انرژی هیدرولیکی تبدیل کرده و دو عملکرد را با هم انجام می دهد:کارمکانیکی آن خلاء را در ورودی پمپ ایجاد تا مایع از مخزن به پمپ منتقل و در قسمت بعد این مایع را دوباره به پمپ منتقل می کند.
گردگیر پلوس ام وی ام X22 را باید از نوع ضد روغن که مقاوم تر و با کیفیت تر و مانع از ورود گرد و خاک به پلوس می گردد را انتخاب کنید .این نوع از گردگیرها دارای کیفیت عالی و طول عمر مفید می باشد.
وظیفه رینگ موتور ام وی ام 315 جدید در پیستون در حقیقت بالا بردن راندمان و عملکرد مناسب موتور است .برای همین این قطعات حساس را از چدن که در برابر گرما و خاصیت ارتجاعی دارند می سازند.
رادیاتور کولر ام وی ام 315 قدیم یا بهتر بگوییم کندانسور برای تهویه و خنک کردن درون اتاق خودرو است که یکی از قطعات بسیار مهم سیستم تهویه است.
سیبک فرمان ام وی ام X33 از اجزای حیاتی سیستم تعلیق است .این قطعه برای انتقال فرمان و چرخش به چرخ ها و فراهم آوردن امکان حرکت نرم خودرو در موقع عبور از سطوح ناهموار است.
پمپ هیدرولیک ام وی ام X22 یکی از مهمترین قسمت های سیستم فرمان بوده و فرمانهای اصلی را صادر میکند. این قطعه یکی از اجزای سیستم فرمان هیدرویک است.
گردگیر پلوس ام وی ام 315 جدید یکی از اجزای اصلی پلوس و نقش مهمیدر خودرو دارد و از ورود گرد وغبار به داخل آن و قطعات اتصال به آن ممانعت میکند.
همانطور که گفتیم فنر ساعتی ام وی ام X22 کنترل زاویه فرمان و میزان چرخش آن را برعهده دارد.این قطعه برای ارتباط سیمهای رابط دهنده به ایربگ ، بوق، دکمه های کروز و سیستم پخش خودرو که رو فرمان قرار دارد.
تعداد رینگ موتور ام وی ام 315 قدیم در هر پیستون بین 3 الی 7 عدد متغیر است. رینگهای موتور، به دو دسته رینگ روغنی و رینگ فشاری در موتور وجود دارد که استفاده از هر دو برای موتور لازم است.
یکی از قسمت های سیستم تهویه مطبوع در خودوها است رادیاتور کولر ام وی ام X33 یکی از مهمترین قطعات درون خودرو بوده که نقش مهمی در تهویه مطبوع درون کابین راننده را برعهده دارد.
سیبک فرمان ام وی ام 315 جدید درسیستم فرمان و سیستم تعلیق خودرو کاربرد دارد و وظیفه فراهم کردن حرکت دورانی و چرخشی در زمان عبور چرخ ها را از سطوح ناهموار برعهده دارد.
بدانید که جعبه دنده و سیبک خودرو برای کار و درست عمل کردن به وظایف خود به یکدیگر متصل هستند. این کار توسط مفصل فرمان یا قرقری فرمان ام وی ام 315 جدید صورت میگیرد.
پلوس ام وی ام X22 یک قطعه با اجزای خیلی مهم و کوچک است که در زمان متصل شدن دیفرانسیل به چرخها، انتقال قدرت به آنها را بر عهده دارد .
می توان گفت که هر بار که چرخ ، توسط فرمان خودرو چرخانده می گردد ، پمپ هیدرولیک ام وی ام 315 جدید روغن هیدرولیک را تحت فشار به بخش فرمان هیدرولیک خودرو انتقال می دهد.
گردگیر پلوس ام وی ام 315 قدیم در واقع یکی از اجزای اصلی پلوس که نقش اصلی در خودرو دارا بوده چرا که از ورود گردوغبار به داخل آن و قطعات متصل به آن جلوگیری میکند.
فنر ساعتی ام وی ام 315 قدیم قطعه ای در خودرو است که اطلاعات قطعاتی چون دسته برف پاک کن ، دسته راهنما ، کلید کنترل صدا و بوق و ایربگ را از فرمان دریافت و به کامپیوتر خودرو (ECU) منتقل می کند.