ام وی ام X22 که کوچکترین کراس اوور بوده، که در چین و دیگر کشورها با نام چری تیگو ۲ شناخته شده است.
قسمتی از سیستم ترمز خودرو که دارای اهمیت فراوانی می باشد لنت ترمز جلو ام وی ام 315 جدید است که با ایجاد اصطکاک با دیسک و یا کاسه ترمز سبب توقف کامل خودرو میشود .
در صورتی که بخواهیم خودرو را متوقف بکنیم، باید اصطکاک لازم در سیستم ترمزهای آن به وجود بیاوریم. این اصطکاک از طریق لنت ترمز عقب ام وی ام 315 ایجاد می شود .
کمک فنر جلو ام وی ام ایکس 22 یکی از اجزای مهم و اصلی سیستم تعلیق خودرو است که وظیفه آن جلوگیری از ارتعاشات بیش از اندازه در خودرو است.
در حقیقت کمک فنر جلو ام وی ام 315 جدید وظیفه دارد که نوسانات ایجاد شده در فنر خودرو را کنترل و میرا بکند. البته میزان حرکت فنر و ارتعاشات وارده به کمک فنر را می توان عامل اصلی افزایش یا کم شدن عمر آن دانست.
عمکرد لنت ترمز جلو ام وی ام X33 بدین صورت است که با تولید نیروی اصطکاکی مناسب انرژی جنبشی چرخ متحرکی را که در اثر نیروی موتور است را جذب و به انرژی حرارتی تبدیل میکند.
کمک فنر جلو ام وی ام X33 در نزدیکی چرخ ها و برای میرا کردن نوسانات فنر خودرو را نصب می شود.کمک فنر از یک طرف به شاسی و از طرف دیگر به سیستم تعلیق خودرو متصل است.
در خودرو این چراغ جلو ام وی ام 315 قدیم در سمت راست و چپ به رانندگان کمک می کنند تا در تاریکی مسیر جاده را ببیند و به طور واضح خودروهای روبرویی نیز خودرو مورد نظر را مشاهده کنند.
خودرو های ام وی ام ایکس 22 در دو مدل اتوماتیک و اتوماتیک اسپورت تولید شده اند.چراغ جلو ام وی ام ایکس 22 در حقیقت اصلی ترین چراغ های خودرو می باشد.
به طور کلی توقف خودرو با وجود اصطکاک امکان دارد که تولید اصطکاک در سیستم ترمز، برعهده لنت ترمز جلو ام وی ام 315 قدیم و جوید است .این قطعه باعث کم شدن سرعت و یا توقف کامل خودرو می شود.
چراغ ها برای کاری در خودرو تعبیه شده است . چراغ خطر عقب ام وی ام 315 جدید برای هشدار به دیگر رانندگان برای حفظ فاصله و یا تغییر مسیر خودرو مورد نظر است.
خالی شدن پدال ترمز سبب می شود مسافت ترمز گیری افزایش یافته و در نتیجه راننده باید زودتر برای ترمز گرفتن اقدام کند.بنابراین لنت ترمز جلو ام وی ام X22 را باید همیشه مورد بررسی قرار بدهید.
لنت ترمزعقب ام وی ام 315 قدیم وظیفه ایجاد نیروی اصطکاکی مناسب انرژی جنبشی چرخ های متحرک را که تحت اثر نیروی موتور هستند جذب و به انرژی حرارتی تبدیل کند.
میل موجگیر جلو ام وی ام ایکس 33 قطعه ای است که برای ثابت نگه داشتن خودرو را در زمان حرکت سریع خودرو در پیچ های تند و مناطق ناهموار حفظ کرد.
دو مدل چراغ جلو ام وی ام 315 جدید وجوددارد: یکی نور پایین و دیگر نور بالا. این چراغها به راننده کمک می کنند تا در تاریکی مسیر جاده را بهتر مشاهده کرده و به خودروهای روبرویی نشان میبدهند که خودرویی در طرف دیگر درحال حرکت است.
کمک فنر عقب ام وی ام X33 قطعه ای است که برای تحمل وزن خودرو و نگهداشتن خودرو در یک ارتفاع معین همه ضربات وارده از سمت زمین به طرف خودرو و اتاق سرنشینان را تا اندازه زیادی خنثی می کند.
لنت ترمز عقب ام وی ام X22 از مهمترین قطعات خودرو است که سلام بودن آن بر روی امنیت و ایمنی سرنینان تاثیر مستقیم دارد.در واقع طول عمر آن برحسب کارکرد خودرو صورت می گیرد.
دسته موتورعقب ام وی ام 315 قدیم وزن موتور خودرو را تحمل کرده وارتعاشات حاصل از احتراق سوخت در موتور را جذب می کند.
یکی از اصلی ترین قطعات موجود در سیستم ترمز خودرو، لنت ترمز عقب ام وی ام ایکس 33 است. در واقع خراب شدن و یا اتمام لنت ترمز باعث وجود خسارت های مالی و جانی زیادی میشود.
یکی از قطعات اصلی در همه خودروها از جمله خودرو ام وی ام ، سپر جلو ام وی ام 315 قدیم نقش محافظتی داشته واز جنس های مختلفی ساخته ، تا در مواقع بروز تصادفات از قطعات خودرو محافظت کند.
چراغ عقب ام وی ام 315 قدیم در واقع برای هشدار به رانندگان پشت سری برای اینکه نشان بدهند که خودرو در حال تغییر مسیر و یا توقف است به کار می رود.
دسته موتور عقب ام وی ام ایکس 33وظیفه دارد که وزن موتور خودرو و ارتعاشات حاصل از احتراق سوخت در موتور را جذب کرده واز حرکت بیش از اندازه موتور به دلیل وجود نیروهای وارده از جاده جلوگیری کند.
میزان حرکت فنر و ارتعاشات وارده به کمک فنرعقب ام وی ام 315 جدید را می توان عامل اصلی بالا یا پایین آمدن عمر کمک دانست.کمک فنر خودرو از یک طرف به شاسی واز آن طرف به سیستم تعلیق خودرو وصل است.
سپرعقب ام وی ام 315 قدیم یکی از قطعات محافظ آن می باشد که از خودرو در برابر ضربات شدید خارجی که از طرف خودروهایی دیگ به قسمت عقب آن وارد می شود، محافظت می کند.
چراغ عقب ام وی ام X22 در زمان ترمز کردن نور بالای این چراغ به راننده پشت سر هشدار می دهد.البته در همه خورو ها رنگ این چراغ ها قرمز می باشد.
موقعی که چراغ های جلویی خودرو روشن شوند، چراغ عقب ام وی ام ایکس 33 هم روشن می شود.البته بدانید که چراغ های عقبی به سوئیچ متصل بوده و با چراغ های جلویی روشن می شود و باعث می شود به راحتی کار کنند.
کمک فنرعقب ام وی ام X22 در کنارچرخ های خودرو نصب و وظیفه دارد که نوسانات ایجاد شده در فنر خودرو را کنترل و آنها را میرا کند.
دسته موتور ام وی ام 315 ما بین موتور و شاسی و مابین گیربکس و شاسی موتور قرار دارد. این قطعه وزن موتور و گیربکس را که روی ماشین تحمل کرده و لرزش های موتور را دفع می کند.
وظیفه اصلی میل موجگیر جلو ام وی ام 315 جدید اتاق را در زمان دور زدن و پیچیدن وحتی رانندگی کردن در سطوح ناهموار را کنترل کند.در واقع میل موجگیر نوعی فنر موجگیر است.
کمک فنرعقب ام وی ام 315 قدیم یکی از اصلیترین قطعات سیستم تعلیق بوده و در جذب و دفع ارتعاشات ناشی از عبور خودرو از سطوح ناهموار نقش داشته است. کمکفنرها راحتی راننده و سرنشینان را داخل اتاق را فراهم و رانندگی در سطوح ناهموار را آسان می کند.
میل موجگیر جلو ام وی ام 315 قدیم نقشی اساسی در پایداری خودرو از جمله در پیچ ها دارد. این قطعه بخشی از سیستم تعلیق خودرو است که به پایداری خودرو در پیچ های تند یا حرکت مارپیچی کمک می کند.
سپر جلو ام وی ام MVM X22 نقش محافظتی داشته ودر دو قسمت سپر جلو و سپر عقب قرار می گیرد.این قطعه در تصادفات از وارد شدن فشارها و ضربات به خودرو به خصوص اتاق جلوگیری می کند.
میل موجگیرعقب ام وی ام 351 جدید برای بالا بردن تعادل خودرو و ممانعت از چپ شدن خودرو در همه خودروها مورداستفاده قرار می گیرد.میل موجگیر نوعی فنر موج گیر است .
در واقع بوش طبق بزرگ ام وی ام 315 قدیم قطعه ای شبیه به سیبک بوده که وظیفه اتصال قطعات مختلف را بر عهده دارد و از جنس لاستیک و اورتان تهیه و ساخته می شود.
فیلتر روغن ام وی ام X22 نقش مهمی در تصفیه و تمیزی روغن موتور دارد.در واقع گرد و غبار، دوده، براده های فلزات حاصل از اصطکاک قطعات، و دیگر آلاینده های محیطی در موتور خودرو پاکسازی می کند.
دسته موتور جلو ام وی ام X33 تحمل وزن دو قسمت موتور و گیربکس و البته دفع ارتعاشات حاصل از عملکرد موتور و یا عبور از ناهمواری ها و گرفتن نیرو گشتاوری که موتور در موقع کار کردن ایجاد می کند.
فیلترهوا ام وی ام 315 قدیم بر سر راه هوای ورودی به موتور خودرو قرار می گیرد .در واقع این فیلترها برای خودروهای کاربراتوری به شکل دایرهای و برای موتورهای انژکتوری به شکل مستطیلی است.
دسته موتور جلو ام وی ام X22 قطعه ای است برای مهار کردن ارتعاشات و تکانها و ضربات موتور خودرو است.به عنوان یک تکیه گاه و برای تحمل وزن موتور خودرو است.
در حقیقت چرخ ها از قسمت های مهم هر خودرو می باشد.توپی چرخ عقب ام وی ام 315 قدیم تسهیل کننده گردش چرخ ها و متصل کننده چرخ ها به خودرو و انتقال دهنده گشتاور یا همان نیرو به چرخ است.
میل موجگیر عقب ام وی ام 315 قدیم یا همان میل تعادل یکی از قطعات مهم در خودرو است در حقیقت تعادل و سرنگون نشدن خودرو از وظایف این قطعه است.
سپرعقب ام وی ام 315 جدید در واقع یکی از قطعاتی است که در قسمت عقب بدنه خودرو قرار دارد و بودن آن بسیار مهم می باشد و این سپر در برابر حوادث به خودرو و بدنه آن کمک بسیاری می کنند .
پمپ بنزین ام وی ام 315 قدیم یکی از قطعات خودرو بوده که در داخل باک بنزین قرار داده شده است و وظیفه پمپاژ بنزین را از باک به موتور خودرو برعهده دارد.
وظیفه دسته موتورعقب ام وی ام ایکس 22 تحمل وزن و سنگینی کامل مجموعه موتور و گیربکس خودرو و دفع کردن ارتعاشات ناشی موتور خودرو در زمان عبور از ناهمواریها و دفع قدرت گشتاوری است.
این مغزی پمپ بنزین ام وی ام 315 قدیم وظیفه رساندن بنزین از باک به ریل سوخته که باید این عمل با فشار معینی انجام بگیرد .
سپر جلو ام وی ام X 33 یکی از قطعات اصلی و مهم خودرو است . این سپرها را از ترکیبی از آلیاژ و فلزات سبک تهیه می کنند چرا که از استحکام بسیار بالایی برخوردار هستند .
بوش طبق کوچک ام وی ام X22 از قطعات خودرو بوده که برای یکپارچه کردن طبق و فرمان خودرو به کار می رود.بنابراین در موقع تعویض بوش های طبق از سالم بودن سیبک طبق نیز اطمینان پیدا کنید.
وظیفه اصلی میل موجگیرعقب ام وی ام X22 این است که مانع از غلتش اتاق خودرو در موقع دور زدن و پیچیدن و رانندگی کردن در سطوح ناهموار شده و آن را کنترل کند.
برای بالا بردن عملکرد و راندمان رادیاتور آب ام وی ام 315 قدیم داخل آن پیوسته تعویض بشود. این عمل باعث سلامت موتور خودرو و سیستم خنک کننده آن در بهترین حالت خود قرار می گیرد.
سپرعقب ام وی ام X33 در بین قطعات بیرونی بدنه خودرو با اهمیت هست . چرا که این قطعه از ضربات وارده به قسمت عقب و قطعات حساس زیر آن جلوگیری می کند.
بوش طبق بزرگ ام وی ام X22 در واقع قطعه ای شبیه به سیبک است که وظیفه اتصال قطعات مختلف را بر عهده دارد.بنابراین جنس اصلی بوش ها از لاستیک طبیعی یا اورتان است .
توپی چرخ عقب ام وی ام X33 یکی از اجزای مهم در سیستم تعلیق و فرمان خودرو است. این قسمت چرخ ها را به خودرو متصل کرده تا چرخ ها آزادانه و با ایمنی بالا بچرخند.
فیلترهوا ام وی ام X22 در تصفیه کردن هوا ورودی به موتور ، جمع کردن ذرات در موجود در هوا ، شتاب گیری و تنفس خودرو تاثیر فراوانی دارد ،پس همیشه بهترین ها را برای خودرو تهیه کنید.
دلیل این قرارگیری پمپ بنزین ام وی ام 315 جدید این است که تماس پمپ بنزین با سوخت داخل باک سبب کم شدن دمای آن می گردد. البته باعث میشود که صدای پمپ در زمان فعالیت از بین رفته و به داخل اتاق خودرو نرود.
برای پمپ بنزین فشار مناسب سوخت رسانی خوب است که این فشار باید ما بین 4 تا 6 باشد.در واقع فشار بالا بین پمپ و موتور باعث می شود مغزی پمپ بنزین ام وی ام X33 صدمه می بیند.
رادیاتور آب ام وی ام X22 یا همان مخزن آب وظیفه خنک کردن موتور خودرو و دیگر قطعات آن را به عهده دارد.این قطعه با انتقال حرارت از آب به هوا اجازه نمی دهد که دمای خودرو را از اندازه معین بالاتر برود.
کاربرد میل موجگیرعقب ام وی ام X33 برای حفظ تعادل کامل شاسی خودرو و ممانعت از چرخش آن در پیچ ها و در دوسر آن بوش قرار دارد که وجود این قطعه برای خودرو بسیار با اهمیت است.
سپر جلو ام وی ام 315 جدید قسمتی از بدنه خودرو که در جلو و پشت آن قرار دارد .اما دلیل طراحی این قسمت در خودروها برای ایمنی راننده و خودرو و عدم خودرن ضربه به آن می باشد .
بوش طبق بزرگ ام وی ام X33 در واقع به نوعی همانند یک عایق ارتعاشی عمل میکند که با ایجاد یک مانع بین اجزای مختلف خودرو انتقال انرژی متحرک به سایر قسمت های متحرک خودرو را کم می کند.
فیلتر روغن ام وی ام 315 قدیم متناسب با فشار اویل پمپ عمل می کند.در حقیقت فشار بالای روغن موجب پارگی کاغذها و ترک خوردن محفظه فیلتر شده و سوپاپ اطمینان وظیفه خود را بهخوبی انجام ندهد.
در واقع سپر عقب ام وی ام X22 قسمت بزرگی از جلو و عقب خودرو را پوشش می دهد. این نوع سپرها به صورت یک پارچه با بدنه ساخته می شوند که ظاهری یک دست و زیبا به خودرو می دهد.
وجود این توپی چرخ عقب ام وی ام X22 سوار شدن چرخ ها بر روی خودرو می باشد.در واقع گشتاور از مسیر اکسل به توپی و در آخر به چرخ ها خودرو منتقل می شود.
رادیاتور آب ام وی ام X33 یکی از قطعات مهم خودرو که آب را توسط واتر پمپ در اطراف خودرو به حرکت درآورده و با انتقال فوری حرارت از آب به هوا به کم شدن دمای خودرو کمک میکند .
استفاده از بوش طبق کوچک ام وی ام 315 جدید هبه دلیل نویزگیر بودن و برای رفع سر و صدا در زمان حرکت و از بین بردن لرزشها و تحمل مقداری از ضربات وارده به سیستم تعلیق خودرو به علت خاصیت لاستیکی این قطعه است.
پمپ بنزین ام وی ام X22 وظیفه پمپاژ بنزین را از باک به موتور خودرو را بر عهده دارد. دلایلی چون خرابی فیوز این قطعه ، سوختن پمپ بنزین و استفاده از سوخت نامرغوب سبب از کار افتادن این قطعه می گردد.
یکی از قطعاتی که در عملکرد پمپ بنزین نقش دارد این قطعه مغزی پمپ بنزین ام وی ام X22 است که با یک فشار مناسب عمل سوخت رسانی را به خوبی انجام می دهد.
فیلتر هوا ام وی ام 315 جدید از کاغذ خاص با سوراخهای بسیار ریز به صورت آکاردئونی تهیه تا بتواند مکش قدرتمند موتور را تحمل کند و از ورود ذرات آلاینده که در داخل هوا است و به اجزای موتور آسیب میرساند و سبب فرسایش آن میشود جلوگیری میکند.
پمپ بنزین ام وی ام X33 یکی از قطعات اصلی خودرو بوده که در قسمت باک بنزین خودرو نصب شده که وظیفه پمپاژ بنزین را از باک به موتور خودرو برعهده دارد.
توپی سرکمک فنر ام وی ام X33 جلوی وارد شدن ضربه ها به کمک فنرها را زمانی که خودرو در دست اندازها و چاله ها می افتاد را می گیرد .
مغزی پمپ بنزین ام وی ام 315 جدید یکی از قطعات داخلی پمپ بنزین که درون باک قرار دارد می باشد که فشار بنزین را از باک به ریل سوخت کنترل می کند.
روغن موتور همه ذرات، رسوبات و کثیفیهای موتور را تمیز کرده و موتور خودرو را پاکیزه میکند. این عمل توسط فیلتر روغن ام وی ام X33 انجام می گردد و راندمان موتور بالا می رود.
رادیاتور آب ام وی ام 315 جدید همانند یک مخزن آب برای خودرو عمل می کند بدین صورت که حرارت بالای موتور را که توسط مایعی که به کمک پمپ آب یا واتر پمپ در اطراف موتور خودرو بهحرکت درآورده را جذب میکند.
فیلتر هوا ام وی ام X33 قطعه ای است که ذرات و ناخالصی های هوا را از بین میبرد.فیلترهای هوا دارای ظرفیت معینی بوده و می تواند اندازه معینی از گرد و غبار و آلاینده ها را جذب کرده و در خود نگه دارد.
پرهیز در عبور مداوم با سرعت بالا ، جلوگیری ترمز ناگهانی و بی دلیل ، سرویس دوره ای سیستم تعلیق ، کیفیت مواد سازننده بوش طبق کوچک ام وی ام X33 و استفاده از قطعات برندهای معتبر برای کاهش آسیب های جدی به خودرو مفید است.
رادیاتور کولر ام وی ام 315 جدید یا کندانسور وظیفه چگالش گاز را بر عهده دارد. موقعی که دمای سیال کم میشود یک مایع خنک تولید که از راه منافذ رادیاتور کولر آزاد می شود.در واقع کندانسور، گرمای گاز خنک کننده را که به وسیله کمپرسور فشرده و جذب می کند.
سیبک فرمان ام وی ام X22 کروی مانند بوده که موجب چرخش چند محور مجزا به صورت هم زمان می شود. این قطعه از یک طرف به طبق ها و از طرف دیگر به قطعات چرخ متصل است.
در حقیقت به حرکت در آمدن فرمان خودرو، لازمه چرخش چرخهای خودرو است، این روند به وسیله پمپ هیدرولیک فرمان ام وی ام 315 قدیم صادر میشود.
فیلتر روغن ام وی ام 315 جدید سبب تصفیه روغن موتور و یکی از فاکتورهای مهم برای بالا رفتن طول عمر روغن موتور است.این فیلترناخالصیهای روغن موتور را گرفته و جلوی ورود آنها را به موتور خودرو می گیرد.
گردگیر پلوس ام وی ام X33 در قسمت های حساس نصب می شود. پس گردگیرهای پلوس باید از نوع ضد روغن که مقاومتر و با کیفیتتر میباشند استفاده گردد.
فنر ساعتی ام وی ام 315 جدید برای برقراری ارتباط ما بین سیمهای ایربگ ، بوق، دکمه های کروز و سیستم پخش خودرو که رو فرمان می باشند استفاده می گردد.
رادیاتور کولر ام وی ام X22 یکی از مهمترین قطعات درون خودرو است که نقش اصلی در تهویه مطبوع درون اتاق خودرو را برعهده دارد . اگر به هر علتی آسیب ببیند، خنک کردن داخل اتاق خودرو امکان پذیر نمی باشد.
سیبک فرمان ام وی ام 315 قدیم از اجزای سیستم تعلیق جلو خودرو است.سیبک برای متصل کردن چرخ ها به سیستم تعلیق، واسطه چرخیدن چرخ ها هم می شود.
پمپ هیدرولیک ام وی ام X33 انرژی مکانیکی را به انرژی هیدرولیکی تبدیل کرده و دو عملکرد را با هم انجام می دهد:کارمکانیکی آن خلاء را در ورودی پمپ ایجاد تا مایع از مخزن به پمپ منتقل و در قسمت بعد این مایع را دوباره به پمپ منتقل می کند.
گردگیر پلوس ام وی ام X22 را باید از نوع ضد روغن که مقاوم تر و با کیفیت تر و مانع از ورود گرد و خاک به پلوس می گردد را انتخاب کنید .این نوع از گردگیرها دارای کیفیت عالی و طول عمر مفید می باشد.
وظیفه رینگ موتور ام وی ام 315 جدید در پیستون در حقیقت بالا بردن راندمان و عملکرد مناسب موتور است .برای همین این قطعات حساس را از چدن که در برابر گرما و خاصیت ارتجاعی دارند می سازند.
رادیاتور کولر ام وی ام 315 قدیم یا بهتر بگوییم کندانسور برای تهویه و خنک کردن درون اتاق خودرو است که یکی از قطعات بسیار مهم سیستم تهویه است.
سیبک فرمان ام وی ام X33 از اجزای حیاتی سیستم تعلیق است .این قطعه برای انتقال فرمان و چرخش به چرخ ها و فراهم آوردن امکان حرکت نرم خودرو در موقع عبور از سطوح ناهموار است.
پمپ هیدرولیک ام وی ام X22 یکی از مهمترین قسمت های سیستم فرمان بوده و فرمانهای اصلی را صادر میکند. این قطعه یکی از اجزای سیستم فرمان هیدرویک است.
گردگیر پلوس ام وی ام 315 جدید یکی از اجزای اصلی پلوس و نقش مهمیدر خودرو دارد و از ورود گرد وغبار به داخل آن و قطعات اتصال به آن ممانعت میکند.
همانطور که گفتیم فنر ساعتی ام وی ام X22 کنترل زاویه فرمان و میزان چرخش آن را برعهده دارد.این قطعه برای ارتباط سیمهای رابط دهنده به ایربگ ، بوق، دکمه های کروز و سیستم پخش خودرو که رو فرمان قرار دارد.
تعداد رینگ موتور ام وی ام 315 قدیم در هر پیستون بین 3 الی 7 عدد متغیر است. رینگهای موتور، به دو دسته رینگ روغنی و رینگ فشاری در موتور وجود دارد که استفاده از هر دو برای موتور لازم است.
یکی از قسمت های سیستم تهویه مطبوع در خودوها است رادیاتور کولر ام وی ام X33 یکی از مهمترین قطعات درون خودرو بوده که نقش مهمی در تهویه مطبوع درون کابین راننده را برعهده دارد.
سیبک فرمان ام وی ام 315 جدید درسیستم فرمان و سیستم تعلیق خودرو کاربرد دارد و وظیفه فراهم کردن حرکت دورانی و چرخشی در زمان عبور چرخ ها را از سطوح ناهموار برعهده دارد.
بدانید که جعبه دنده و سیبک خودرو برای کار و درست عمل کردن به وظایف خود به یکدیگر متصل هستند. این کار توسط مفصل فرمان یا قرقری فرمان ام وی ام 315 جدید صورت میگیرد.
پلوس ام وی ام X22 یک قطعه با اجزای خیلی مهم و کوچک است که در زمان متصل شدن دیفرانسیل به چرخها، انتقال قدرت به آنها را بر عهده دارد .
می توان گفت که هر بار که چرخ ، توسط فرمان خودرو چرخانده می گردد ، پمپ هیدرولیک ام وی ام 315 جدید روغن هیدرولیک را تحت فشار به بخش فرمان هیدرولیک خودرو انتقال می دهد.
گردگیر پلوس ام وی ام 315 قدیم در واقع یکی از اجزای اصلی پلوس که نقش اصلی در خودرو دارا بوده چرا که از ورود گردوغبار به داخل آن و قطعات متصل به آن جلوگیری میکند.
فنر ساعتی ام وی ام 315 قدیم قطعه ای در خودرو است که اطلاعات قطعاتی چون دسته برف پاک کن ، دسته راهنما ، کلید کنترل صدا و بوق و ایربگ را از فرمان دریافت و به کامپیوتر خودرو (ECU) منتقل می کند.
کاربرد رینگ موتور ام وی ام X22 بالا بردن راندمان وعملکرد پیستون موتور خودرو می باشد. این قطعه یک حلقهی فلزی بوده که دور پیستون در قسمت شیارهای موجود در پیستون قرار می گیرد.
عملکرد قرقری فرمان ام وی ام X33 متصل کردن جعبه فرمان به سیبک و هماهنگی جعبه فرمان است.دلیل خرابی آن گردگیر این قطعه است.
واشر سرسیلندر ام وی ام 315 جدید یکی از مهمترین قطعات و اصلی موتور و برای جلوگیری از مخلوط شدن آب و روغن بوده در قسمت سرسیلندر قرار می گیرد.
واشر درب سوپاپ ام وی ام X22 چون دیگر واشرها وظیفه آب بندی و ممانعت از نشت مایعات را در موتور خودرو بر عهده دارد. البته واشرها دارای انواع مختلفی بوده که کاربردهای مهمی در انواع خودروها دارند.
فنرساعتی فرمان ام وی ام X33 برقرار کردن ارتباط ما بین سیمها به ایربگ و بوق در بخش تحتانی غربیلک فرمان بر روی سطح غربیلک دارد.
پلوس ام وی ام 315 جدید قطعه ای از قطعات مهم در جلوبندی خودرو است که برای انتقال نیرو به چرخ های خودرو در سمت راست و چپ خودرو به کار می رود.
در واقع خرابی و سوختن یا نیمسوز شدن واشر سرسیلندر ام وی ام X22 با داغ شدن آب رادیاتور در ابتدا و بعد بالا رفتن حرارت این قطعه و حرارت موتور نشانه ی سوختن این واشر است.
در واقع پیستون چندین شیار دارد. رینگ موتور ام وی ام X33 روی این شیارها قرار می گیرد که این رینگ ها بر اساس جنس، کاربرد و فرم طراحی وظایف مختلفی را بر عهده دارند.
سنسور مپ ام وی ام X33 در کانال وارد شدن هوای موتور قرار دارد و باید بتواند مقدار هوای مکش شده را به کامپیوتر خودرو گزارش بدهد.این قطعه با کامپیوتر به طور مستقیم تماس دارد.
سینی زیر موتور ام وی ام 315 قدیم قسمتی از قطعات موتوری است که از کاپوت از بالا و سینی زیر موتور از زیر از موتور محافظت میکند تا به موتور آسیبی وارد نشود .
عملکرد قرقری فرمان ام وی ام X22 متصل کردن جعبه فرمان به سیبک و روان کردن جعبه فرمان است. این قطعه در قسمت جعبه فرمان قرار دارد.
میله ای که از درون دیفرانسیل به چرخ های طرفین وصل است پلوس ام وی ام 315 قدیم بوده و وظیفه آن انتقال نیروی دیفرانسیل به چرخ ها است.
واشر سرسیلندر ام وی ام 315 قدیم در قسمت موتور ما بین سیلندر و سرسیلندر بوده و وظیفه این قطعه آبندی کامل بین سیستمهای مختلف مانند روغن رسانی، آب، و احتراق موتور است.
مهم ترین قطعات یدکی موتوری در ام وی ام ، واشر درب سوپاپ ام وی ام X33 می باشد.البته این قطعه دیگر خودروها نیز وجود دارد که برای آب بندی و جلوگیری از نشتی روغن به داخل سوپاپ و سرسیلندر قرار دارد.
سنسور مپ ام وی ام 315 جدید در مجرای ورودی هوای خودرو قرار دارد و وظیفه این قطعه گزارش اطلاعات فشار هوا به واحد کنترل الکترونیکی موتور یا همان (ECU) است.
در واقع برای رانندگان مهم است که این قطعه را در زیر خودرو نصب داشته باشند .چرا که همین طور که در قسمت مطالب درج شده در بالا گفتیم بودن زیر سینی برای خودرو بسیار مهم می باشد .
عملکرد قرقری فرمان ام وی ام 315 قدیم وصل کردن جعبه فرمان به سبیک و روان سازی جعبه فرمان است . این قطعه سبب حرکت دادن فرمان وکنترل آن می باشد.
پلوس ام وی ام X33 میله ای است که از درون دیفرانسیل به دو طرف چرخ ها متصل است ویکی از قطعات جلوبندی خودرو بوده که برای انتقال نیرو به چرخ های خودرو به کار می رود.
هدف استفاده از واشر درب سوپاپ ام وی ام 315 قدیم متصل کردن دو قسمت جدا از خودرو با یکدیگر و به وجود آوردن یک اتصال مستحکم می باشد.
سنسور مپ ام وی ام X22 که در مجرای ورودی هوای خودرو نصب شده است و وظیفه اطلاع رسانی در مورد مقدار فشار هوا به واحد کنترل الکترونیکی موتور یا همان (ECU) را بر عهده دارد.
واشر سرسیلندر ام وی ام X33 برای یکپارچه کردن فضای بین سیلندر و سرسیلندر تا از بیرون رفتن گاز از محفظه احتراق، نشت آب از مجرای آب و خارج شدن روغن از کانال های روغن ممانعت میکند.
دینام ام وی ام 315 جدید جریان متتاوب تولید می کند چون باتری خودرو از نوع جریان مستقیم می باشد باید از قطعه ای به نام دیود برای یکطرفه کردن جریان ما بین دینام و باتری استفاده بکنید.
شمع سوزنی ام وی ام X22 یکی از قسمتی هایی است که روی موتور و بر روی سر سیلندر قرار دارد و یکی از مهمترین اجزا در روند احتراق خودرو می باشد.
سنسور مپ ام وی ام 315 قدیم در کانال ورودی هوا به موتور خودرو بوده و همواره هوای وارد شده به دریچه ورودی هوا را محاسبه و به کامپیوتر خودرو ارسال میکند.
سینی زیر موتور ام وی ام X33 قسمتی از قطعات موتوری را در بد می گیرد . بدین صورت که کاپوت از بالا و سینی زیر موتور از زیر که هر دوی آنها برای محافظت از موتور بود که نگذارند به آن آسیبی برسد .
سیلندر ترمز چرخ عقب ام وی ام X22 قطعه ای استوانه شکل بوده که قسمت اصلی ازقطعات ترمز است که دارای یک مخزن برای ذخیره کردن روغن ترمز جهت تولید فشار هیدرولیک است.
دینام ام وی ام X22 برق کافی برای خودرو را از راه تبدیل انرژی مکانیکی که توسط موتور به انرژی الکتریکی تامین میکند. این انرژی الکتریکی هم باتری خودرو و هم برق همه قطعات برقی خودرو را نیز تامین میکند.
در واقع کلاچ قطعه ای است که وظیفه متصل کردن دو قطعه از هم و یا جدا کردن آن دو قطعه از هم می باشد.پمپ کلاچ بالا ام وی ام 315 جدید قسمتی از کلاچ خودرو بوده و اما کلاچ، در خودروها وظیفه تعویض دنده را بر عهده دارد.
اگر شمع موتور ام وی ام X33 ضعیف شود به مقدار زیاد در موقع روشن شدن موتور ، بالا رفتن مصرف سوخت ، گرم کردن و کنش موتور و استهلاک و دوام موتور اثر فراوانی دارد .
سینی زیر موتور ام وی ام 315 جدید و البته در دیگر خودرو ها نیز یکی از قطعاتی است که حتما باید آن را نصب کرد تا از قسمت زیرین موتور در برابر ضربات سنگ و تصادفات و پاشیده شدن گل و لای و آب جلوگیری کند.
برای بالا بردن قدرت ایجاد شده موتور، زیاد شدن تعداد سیلندرها که بر اساس طرز قرار گرفتن و تعداد سیلندرها، تعداد پیستون ام وی ام X33 تعیین میشود.
چراغ مه شکن جلو ام وی ام 315 جدید برای آب و هوای نامساعد مانند مه و در هنگام بارش برف و باران شدید طراحی و روی آن نصب می شود.
یاتاقان ام وی ام X22 ما بین میل لنگ و دسته پیستون بوده که به طور مداوم با یک دیگر درگیر هستند بودن یاتاقان بین آن ها سبب میشود که اصطکاک بین آن ها از بین رفته و این قطعات استهلاک پیدا نکنند.
فراهم کردن انرژی حرکتی خودرو و همه قسمت های خودرو شامل چراغ ها، برف پاک کن، فرمان، رادیو و غیره و برق خود بر عهده دینام ام وی ام X33 است .
پیستون ام وی ام 315 جدید قسمتی از سیستم احتراق داخلی خودرو بوده که با فشار گاز حاصل از احتراق در محفظه احتراق بالای سیلندر عمل می کند.
کار سیلندر ترمز چرخ عقب ام وی ام X33 پمپ کردن روغن تحت فشار به مدارات ترمز می باشد.این قطعه یکی از لوازم یدکی مهم و ضروری در هر خودرویی است.
دینام ام وی ام 315 قدیم یا همان ژنراتور در واقع یک تولید کننده برق در خودرو است. این قطعه به باتری خودرو در ذخیره برق برای دیگر قطعات کمک میکند.
چراغ مه شکن عقب ام وی ام X22 از طریق کلید مجزای فعال می گردد.در واقع نمادی جهت روشن بودن چراغ های مه شکن در روی فرمان خودرو در نظر گرفته شده است.
شمع موتور یک قطعه مهم در موتور خودروهای سوختی است که می تواند عمل جرقه زنی را انجام داده و باعث روشن شدن خودرو گردد. بنابراین شمع موتور ام وی ام 315 جدید را با کیفیت بالا تهیه کنید.
یکی از مهم ترین قسمت های کوجود در هر خودرویی، پمپ های کلاچ است. پمپ کلاچ بالا ام وی ام X33 برای رساندن مایع هیدرولیکی به کلاچ بوده تا راننده بتوانید به راحتی، رانندگی بکند.
یاتاقان ام وی ام 315 جدید قطعه ای است که در موتور خودروها قرار دارد و ما بین میل لنگ و دسته پیستون قرار می گیرد.
ترموسات ام وی ام X33 دستگاهی است که برای ثابت نگه داشتن دمای موتور و با تنظیم جریان مایع خنک کننده از رادیاتور به موتور را انجام میدهد.
شمع موتور ام وی ام 315 قدیم به خاطر اهمیت عملکرد و قرار گرفتن در برابر حرارت و ایجاد قوس الکتریکی از مواد اولیه و باکیفیت و مرغوب ساخته میشود.
طبق جلو ام وی ام X22 یکی از قطعات مهم در سیستم تعلیق خودرو بوده که عملکرد نادرست آن یا هر ایراد درساختار و یا عملکرد آن می تواند منجر به حوادث مالی یا جانی برای راننده و دیگر سرنشینان خودرو بشود.
چراغ مه شکن عقب ام وی ام X33 را برای آب و هوای نامساعد که بیشتر مه آلود است طراحی کرده اند.البته در زمان بارش برف و باران شدید نیز ، از این چراغ ها استفاده میکنند.
به طور کلی پمپ کلاچ بالا ام وی ام 315 یکی از اجزای سیستم کلاچ این خودرو است.این قطعه باعث انتقال نیروی کافی برای برقراری و یا قطع اتصال موتور به شافت ورودی گیربکس می گردد.
باید بدانید که پیستون ها را بر اساس جنس، طرح و شکل و نوع موتوری که در آنها به کار میروند دسته بندی می کند.خرابی پیستون ام وی ام X22 سبب عملکرد نادرست موتور خودرو می گردد.
یاتاقان ام وی ام 315 قدیم مهمترین قسمت چرخشی موتور خودرو است. چرا که جلوی اصطکاک ما بین قطعات فلزی که در حال حرکت و چرخش میباشند را گرفته و حرکت آنها را راحتتر و سریعتر میکند.
ترموسات ام وی ام X22 وظیفه دارد که دمای حرارت موتور را نزدیک به دمای عملکردی نگه دارد؛ البته ترموسات ام وی ام X22 عمل تنظیم جریان مایع خنک کننده از رادیاتور به موتور را نیز بر عهده دارد.
طبق جلو ام وی ام X33 یکی از اجزای سیستم تعلیق خودرو، که حرکت آن را فراهم می کند تا به همراه دیگر قسمت های این سیستم، زوایای کمبر و کستر را بسازند.
در صورتی که قطعات داخلی خودرو چون پمپ کلاچ بالا ام وی ام X22 ، اتصالات سیلندر کلاچ یا هر یک از قطعات دیگر خودرو به هر دلیلی دچار مشکل بشوند ، رانندگی را سخت میکند.
واتر پمپ ام وی ام X22 با به حرکت درآوردن آب در طرفین موتور و سیلندرها آنها را خنک کرده و بعد از آن آب داغ را به رادیاتور برگردانده تا دمای آن با جریان هوا کم بشود.
تسمه دینام ام وی ام 315 جدید از قطعات مهم و کاربردی در خودرو بوده که انرژی لازم برای دینام توسط تسمه منتقل می شود.این قطعه با حرکت خود موجب به حرکت درآمدن قطعات متصل به خود است.
پیستون ام وی ام 135 قدیم یک قطعات متحرک خودرو است که برای منتقل کردن نیرو از سوختی که در سیلندرها به میل لنگ گردش دارد برای چرخاندن چرخ ها استفاده می کند.
یاتاقان ام وی ام X33 ( ثابت - متحرک ) قطعهای است که ما بین پیستون و میل لنگ نصب و عملکردش روان کردن حرکت این دو قطعه روی یکدیگر می باشد.
ترموسات ام وی ام 315 جدید وظیفه تنظیم جریان مایع خنک کننده از رادیاتور به موتور انجام میدهد.را بر عهده دارد .محل قرارگیری این قطعه ما بین موتور و رادیاتور است.
طبق جلو ام وی ام 315 قدیم یا بازوهای کنترل یکی از قسمت های اصلی در سیستم تعلیق می باشد که به طور مستقیم ما بین قطعاتی چون چرخهای جلو و فریم خودرو اتصال بر قرار میکنند.
چراغ خطرعقب ام وی ام X22 اصلی با کیفیت درجه 1 و تهیه شده از مواد اولیه و عالی که دارای مقاومت فیزیکی بالا در برابر حرارت و فشار و عمر بالایی می باشد.
واتر پمپ ام وی ام X33 به جریان در آوردن پی در پی آب و مایعاتی چون ضد یخ و ضد جوش در درون موتور و حتی تنظیم دمای آن کمک شایانی به موتور خودرو بکنند.
ترموسات ام وی ام 315 قدیم یک شیر تنظیم حرارتی بوده که دارای سوپاپ حساس به دما است و دمایی استاندارد رابرای موتور ایجاد و سوپاپ به صورت خودکار آن را کم کرده تا مسیر ورود آب به طرف رادیاتور را باز کند.
تسمه دینام ام وی ام X22 برای انتقال دادن نیرو و قدرت است به طوری این قطعه وظیفه انتقال نیروی گشتاور موتور را به قسمت های مختلف خودرو چون واتر پمپ، اویل پمپ، دینام و سیستم تهویه مطبوع را برعهده دارد.
خراب شدن طبق جلو ام وی ام 315 جدید برابر است با کاهش کنترل خودرو توسط راننده که خود این امر می تواند به شاسی صدمه وارد کند .
بوستر ترمز ام وی ام 315 جدید کمک میکند تا با کمترین فشار روی پدال، سیستم ترمز با افزایش سرعت کار کند. این امر عمل ترمزگیری را بهتر و سریعتر کرده و سبب ایمنی برای راننده و سرنشینان می گردد.
چراغ خطرعقب ام وی ام 315 قدیم در واقع همان چراغ های عقبی میباشند که در زمان ترمز گرفتن راننده به دلیل مختلف روشن میشوند.
واتر پمپ ام وی ام 315 قدیم چون برای تنظیم و کنترل دمای آب موتور می باشد باید همواره کنترل گردد تا در صورت خرابی به موقع تعویض شود ، تا به موتور خودرو آسیب وارد نکند.
نقش این قطعه انتقال نیروی گشتاور موتور به قسمت های مختلف خودرو چون واتر پمپ، اویل پمپ، دینام و سیستم تهویه مطبوع است. تسمه دینام ام وی ام X33 یک قرقره یا پولی خاص دارد که به سر میللنگ وصل می باشد.
بوستر ترمز ام وی ام X22 برای کمک به ترمز گیری راحت تر برای راننده در جاده ها تعبیه شده است. این قطعه در پشت موتور خودرو، در طرف چپ پشت پای راننده قرار دارد.
سگدست ام وی ام 315 جدید به وسیله یک عدد پین بزرگ بر روی محور خودرو لولا میگردد که این امر قابلیت حرکت کردن همراه با آن را راحت میکند.البته دوسر سگ دست می تواند بهسمت چپ و راست حرکت کند.
نقشتوپی چرخ جلوام وی ام X22 برای وصل کردن محور به چرخ های خودرو است. پس توپی چرخ به کمک یک بلبرینگ سبب می گردد که چرخ ها به آرامی بچرخند.
کمپرسور کولر ام وی ام X33 در حقیقت هسته اصلی سیستم سرمایشی درون اتاق خودرو است.این قطعه وظیفه ایجاد مراحل انتقال خنک کننده به اوپراتور و برگرداندن آن و مجددا انتقال آن را بر عهده دارد.
گلگیرهای عقب ام وی ام 315 قدیم همانند محافظ برای خودرو عمل میکنند ، پس خراب بودن آنها میتواند سلامت خودرو از جمله قسمت های موتوری و حساس را در معرض خطر قرار بدهند.
در واقع استفاده از جلو پنجره ام وی ام 315 جدید با طراحی بی نظیر و زیبا می تواند در نمای کلی خودرو تاثیر زیادی بگذارد و البتهدر فروش آن نیز اثر بالایی دارد .
موتور برای روشن شدن به اکسیژن نیاز دارد .اگر میزان اکسیژن نسبت به سوخت کافی نباشد موتور به مشکل بر می خورد و این سبب تولید دود وافزایش آلودگی میگردد.در این جا سنسور اکسیژن ام وی ام X22 به کمک می آید.
چراغ خطرعقب ام وی ام X33 به عنوان یکی از مهمترین چراغ ها برای هشدار خطر به دیگران رانندگان هستند. این چراغ ها را باید همواره کنترل کرد
واتر پمپ ام وی ام 315 جدید با به جریان در آوردن محلول آب و ضد یخ در موتور خودرو جلوی جوش آمدن پیشرانه را می گیرد و سبب خنک شدن موتور و سیلندر می گردد.
تسمه دینام ام وی ام 315 قدیم وظیفه تبدیل نیروی مکانیکی موتور به نیروی الکتریکی را برعهده دارد و بعد از آن انتقال این نیرو به باتری و شارژ آن را عملی می کند.
در واقع سیستم ترمز از قسمت های مختلفی تشکیل که یکی از این قسمت ها بوستر ترمز ام وی ام X33 می باشد .بوستر ترمز در خودروهای که با سیستم ترمز دیسکی کار می کند نصب می گردد.
سگدست ام وی ام X22 یکی از قسمت های اساسی در جلوبندی خودرو بوده که نقش انتقال وزن بدنه خودرو به زمین و چرخها را بر عهده دارد.
یکی از قطعات اصلی و مهم در خودرو توپی چرخ می باشد. توپی چرخ جلوام وی ام 315 جدید قسمتی از چرخ های جلو و عقب درخودرو است. این توپی چرخ ها در واقع رابط ما بین چرخ ها و سیستم تعلیق هستند.
کمپرسور کولر ام وی ام X22 از چند پیستون و سیلندر ساخته که با فشار دکمه AC در اتاق خودرو شروع به کار نموده و به وجود گاز کمپرسور فضای درونی اتاق خودرو را خنک میکند.
همه قطعات خودرو برای حفاظت از بدنه، قسمت های داخلی و زیرین و درونی تعبیه شده اند. گلگیرعقب ام وی ام 315 جدید در هر قسمتی که نصب شده باشد، برای محافظت از خودرو و زیبایی ظاهری آن کمک شایانی می کند.
نقش مهم جلو پنجره ام وی ام X22 در خنک کردن موتور ، رادیاتور بوده که برای جلوگیری از گرمای بیش از اندازه در قسمت جلوی خودرو و زیر کاپوت نصب می گردد.
سنسور اکسیژن ام وی ام X33 یک قطعه مصرفی و کارایی و راندمان آن با مرور زمان کم می شود .بدانید که جرم، ذرات و گل و لایی روی این سنسور نشسته، که می توانند باعث کاهش ولتاژ خروجی بشود.
بوستر ترمز ام وی ام 315 قدیم یکی از قسمت های سیستم ترمز است .بوستر ترمز یا بوستر خلاء یک قوطی فلزی سیاهرنگ بوده که پشت موتور و طرف راننده قرار میگیرد.
این سگدست ام وی ام X33 میلههای برای اتصال به فرمان و بعد از آن قسمت های سیستم تعلیق را به محور و توپی چرخ متصل میکند.
این توپی چرخ ام وی ام 315 قدیم به صورتی است که چرخ بر روی توپی قرار گرفته و از این رو باعث می شود تا خودرو به خوبی حرکت نموده و راننده بتواند فرمان را کنترل بکند.
کمپرسور کولر ام وی ام 315 جدید با کمک تسمه به میل لنگ موتور متصل می باشد. باید بدانید که ماده خنکی که در این قطعه وجود دارد،سبب فعال کردن اواپراتور می شود.
طراحی گلگیرعقب ام وی ام X33 جلوه خاص و زیبایی به خودرو می ببخشد.گلگیرها در ابعاد و اشکال متفاوت متناسب با نوع خودرو طراحی و ساخته می شوند.
جلو پنجره ام وی ام 315 قدیم از رادیاتور آب و موتور خودرو محافظت می کند. در حقیقت جریان هوای لازم را برای محفظه زیر کاپوت خودرو فراهم می کند.
سنسور اکسیژن ام وی ام 315 قدیم یکی از مهمترین حسگرهای خودرو بوده، که در ورودی مسیر اگزوز نصب و وظیفه آن اندازهگیری مقدار اکسیژن موجود در گازهای خروجی از خودرو است.
صافی روغن ام وی ام X22 روغن موتور را تصفیه کرده و ناخالصی های روغن را جذب و روغن تمیز را به چرخه شستشو و تمیزکاری برمی گرداند تا کارایی سیستم روغن کاری کم نشود.
فنر ساعتی زیر فرمان ام وی ام X33 بسیار مهم در سیستم فرمان خودرو است. فنر ساعتی زیر فرمان ارتباط دهنده سیم های ایربگ، بوق و تعیین زاویه چرخش فرمان می باشد.
سگدست ام وی ام 315 قدیم به کنترل زاویه چرخها کمک کرده و گشتاور را از سیستم فرمان به چرخ ها منتقل میکند.این قطعه نقشی حیاتی در عملکرد فرمان و ایمنی خودرو دارد.
توپی چرخ جلو ام وی ام X33 یک قطعه فلزی ریخته گری یا ماشین کاری شده می باشد. در حقیقت محل نصب توپی چرخ ما بین سیستم تعلیق خودرو و چرخ ها می باشد.
کمپرسور کولر ام وی ام 315 قدیم یک پمپ باد بوده که وظیفه انتقال گاز سرد را در کولر خودرو برعهده دارد و از طریق تسمه به میل لنگ موتور خودرو وتصل است.
گلگیرعقب ام وی ام X22 برای محافظت از چرخ های خودرو و اجزای زیر بدنه و البته برای زیبایی بدنه بر روی خودرو نصب می شود.
روش تست سنسور اکسیژن ام وی ام 315 جدید به دو صورت انجام میشود .یکی به صورت دستگاه دیاگ و دومی با اهمتر انجام میشود.
از قطعات اصلی در همه خودروها که در طول عمر خودرو اثر مستقیمی دارد، فیلتر یا صافی بنزین ام وی ام 315 جدید است. فیلتر بنزین وظیفه پاک سازی آلاینده های داخل بنزین را بر عهده دارد .
صافی بنزین ام وی ام X22 یا فیلتر بنزین در مسیر ورودی بنزین به موتور قرار گرفته و موجب جذب رسوبات و آلاینده ها به سمت فیلتر می گردد .
در واقع از قطعات اصلی در سیستم چرخ خودروها، بلبرینگ چرخ ام وی ام X33 است که وظیفه حرکت چرخیدن تایرها را برای حرکت و کم کردن اصطکاک ما بین تایر و رینگ را بر عهده دارد.
در حقیقت وجود فشنگی روغن ام وی ام 315 جدید یا همان سنسور فشار روغن راننده را از نوسانات روغن ( کم - زیاد ) بودن ورود روغن به موتور خودرو مطلع می کند.
تسمه کولر ام وی ام 315 قدیم با روشن شدن خودرو شروع به کار می کند. این قطعه سبب خنک شدن موتور داخلی و تولید هوای خنک برای اتاق خودرو می کند.
اهمیت دیسک و صفحه کلاچ بالا است و در زمان تعویض حتما باید نکات زیادی چون تنظیم سیم کلاچ، کاسه نمد و.. را رعایت کرد.بنابراین برای تعویض از مکانیک کمک بگیرید.
تیغه برف پاک کن ام وی ام X33 با کیفیت را با گیره نگه دارنده بر روی محل خود نصب و از آن در زمان باران و برف استفاده کرده تا شیشه های پاک و تمیز بشوند.
پمپ ترمز ام وی ام 315 قدیم یکی از قطعات اصلی در سیستم ترمز خودرو می باشد که بهتر است همواره آن را به دلیل اهمیت سیستم ترمز بررسی کنید تا در صورت خرابی آن در تعمیر یا تعمیض کنید.
بهترین راه برای تشخیص اینکه صافی بنزین ام وی ام X33 نیاز به تعویض دارد یا نه، انجام تست فشار سوخت توسط مکانیک با تجربه میباشد.در واقع مقدار نرمال فشار حدود 30 تا 60 PSI می باشد.
در واقع این قطعه همانند یک چرخ دنده عمل می کند . وظیفه اصلی بلبرینگ چرخ ام وی ام X22 کم کردن اصطکاک ما بین دو قطعه و ممانعت از کشیده شدن دو قطعه به روی یکدیگر می باشد.
سنسور روغن به دلایل مختلف عملکرد کامل خود را از دست میدهد. در برخی مواقع اندازه فشار روغن کاهش پیدا می کند که در چنین شرایطی باید سرویس کافی در مورد خودرو انجام بدهید.
صافی بنزین ام وی ام 315 قدیم عمل پاکسازی بنزین را که در موقع وارد شدن به موتور را بر عهده دارد و اجازعه وارد شدن آلاینده ها و کثیفی موجود در بنزین را به موتور نمی دهد.
بلبرینگ چرخ ام وی ام 315 جدید به صورت محکم داخل هاب یا همان توپی قرار دارد، این قطعه برای متصل نگه داشتن چرخ ها به خودرو، و کم کردن اصطکاک در زمان چرخش چرخ ها می باشد.
باید در زمان روشن شدن چراغ روغن یا کم شدن فشار یا بالا رفتن فشار روغن در نمایشگرهای درجهای، باید سریعا خودرو را خاموش نموده و به بررسی بروز ایراد در فشنگی روغن ام وی ام X22 بپردازید.
تسمه کولر ام وی ام X33 یک نوار لاستیکی ضخیم و انعطاف پذیر می باشد که اجزای خاصی از موتور را در کنار هم قرار می دهد.
دیسک و صفحه ام وی ام 315 قدیم با کمک ورقه هایی که به یک صفحه فولادی پرچ شده و این صفحات فولادی به همراه با فنر پیچشی حرکت دورانی را انتقال میدهند.
پمپ ترمز ام وی ام 315 جدید با وجود فشار در روغن ترمز خودرو، نیروی اولیه پدال را به کالیپرها و لنتها انتقال میدهد ، البته سبب تماس لنتها با دیسکها و اصطکاک شدیدی می گردد.
اسبک دود ام وی ام 315 جدید نقشی مهمی در تنظیم موتور و در کل روند روشنشدن پیشرانه دارد.امروزه بسیاری ازموتورها انگشتی نداشته و میل بادامک مستقیم با ضربه به آخر استکانی تایپیت، روند بازوبستهشدن سوپاپها را انجام میدهد.
یکی از قطعات بسیار مهم در خودرو، بلبرینگ چرخ ام وی ام 315 قدیم است که به خیلی زیاد در ایمنی خودرو و البته خرابی این قطعه در توقف چرخ ها و فشار زیادی بر روی توپی چرخ، اکسل و سیستم انتقال قدرت اثر زیادی دارد.
در خودروهای قدیمی موقعیت فشنگی روغن را با نشانگر روغن بر روی صفحه نمایش خودرو ودر خودروهای امروزی موقعیت سنسور روغن را با چراغ روغن نمایش داده اند.
شلگیر جلو ام وی ام 315 جدید در واقع یکی از قطعات لازم در خودرو محسوب میشود که میتواند جلوی پاشیده شدن گل و لای به بدنه خودرو و حتی قسمتهای زیرین را بگیرد.
حرکت اویل پمپ ام وی ام 315 جدیداز میل بادامک یا میل لنگ تامین می شود.